gru

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Wow, aká vlna kritiky na AdSense

Hmmm.... Jeden deň som preč a čo všetko sa tu neudeje. Reklama pod každým článkom, rozhorčenie blogerov a mnoho kritiky na hlavu blog.sk. Ale... Na jednej strane súhlasím, na reklamy sa nás nikto nepýtal, nikto nás neupozornil, nikto nám nič neohlásil. A to je ten hlavný problém, akosi zlyháva komunikácia medzi blogermi a adminom (prípadne viacerými). No na strane druhej, ja to až tak kriticky nevidím. Reklamou sa nijak blogerom neublíži a netreba to vidieť len z tej horšej stránky. Blog.sk si chce asi trochu viac na seba zarobiť a to reklamou na každom blogu, nielen na hlavnej stránke. Možno to, že si na seba viac zarobí bude znamenať vzostup blogu.sk a konečne sa začne niečo robiť, meniť, inovovať. Len tak, zo zvedavosti, som si klikol na blog.sme.sk a tam má takisto každý jeden blog reklamu. Nie AdSense, ale klasickú flashovú reklamu. A nikto sa na nič nesťažoval. Toto je len môj názor a ja sa to snažím vidieť z tej lepšej stránky, že čo ak to blogu.sk pomôže zlepšiť sa. Toto sú len moje dohady a môj názor, ja to však tak zle nevidím. Toť vše, pekný deň:-)

Aktuality | stály odkaz

Komentáre

  1. vsimni si ale
    kde je ta reklama na sme.sk umiestnena .. u mna to robi velmi vyrazny rozdiel

    a samozrejme nejde len o reklamu. ide o pristup vobec.
    publikované: 10.02.2008 14:04:24 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. ved ide o to co som aj krituzoval pred Adsense v mojich clankoch...
    ze blog.sk je technicka zastarala rachotina o ktoru sa nestaraju a neviem na co je tu pravda a pod. chcel som vysvetlenie ake su vztahy, preco tu kopec veci nefunguje a ako odpoved pride AdSense na vsetkych blogoch... Mile! nebudem sa tu rozpisovat vsetko som napisal do svojich clankov na valasik.blog.sk
    zdar :)
    publikované: 10.02.2008 14:05:55 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  3. valasik
    ja s tebou uplne suhlasim a ja len verim tomu, ze to AdSense pomoze a nieco sa tu s tym spravi. bodla by nejaka inovacia...

    bv: ano, je sice inde, ale tiez je to reklama. mas pravdu, bolo by vhodnejsie, ak by sa aj u nas dal AdSense do stlpca na rozsirenia. Ale to je zasa o komunikacii medzi blogermi a adminmi, a ta tu nie je takmer ziadna...
    publikované: 10.02.2008 14:09:38 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. co ti nefunguje?
    Nechapem, co ti tu nefunguje valasik? Mne vsetko funguje. Dokonca mam uz aj reklamu :)
    publikované: 10.02.2008 14:09:40 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Gru,
    to je v poriadku, čo uvádzaš. Ale prečo je reklama hneď za príspevkom ? Nech je za komentármi alebo niekde inde. Predsatav si, že niekto napíše úvahu o smrti a hneď za ňou sa bude škeriť reklama na ponožky...
    publikované: 10.02.2008 14:09:46 | autor: maco (e-mail, web, autorizovaný)
  6. maco
    ano, ved ja suhlasim, nie je to vhodne umiestnene, a ako som pisal v predoslom komente, bolo by vhodnejsie dat to do rozsireni, co by nebol problem, ale to by bolo dobre sa dohodnut s adminmi, a sam vidis, aka je komunikacia s nimi
    publikované: 10.02.2008 14:11:54 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. maco
    ano, ved ja suhlasim, nie je to vhodne umiestnene, a ako som pisal v predoslom komente, bolo by vhodnejsie dat to do rozsireni, co by nebol problem, ale to by bolo dobre sa dohodnut s adminmi, a sam vidis, aka je komunikacia s nimi
    publikované: 10.02.2008 14:12:01 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. pred rokom som sa o blog.sk v porovnaní s blog.sme.sk vyjadril...
    ako o tretej lige a admini sa na mňa hrozne urazili. blog.sk je bohužiaľ stojatá voda, admini načúvajú blogerom len v drobnostiach, v zásadných veciach komunikácia vôbec nefunguje.
    publikované: 10.02.2008 14:12:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. wyslúžilec
    ta stojata voda to podla mna uplne vystihuje, nerobi sa tu nic, a ine blogerske stranky napreduju a snazia sa byt lepsimi...bohuzial
    publikované: 10.02.2008 14:14:17 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. re: co ti nefunguje?
    co mi nefunguje??? http://valasik.blog.pravda.sk/detail-ako-je-na-tom-blog.sk-.html?a=14b421ba0fa22fec803243c7cf50ad66
    nenacitava blog.sk, komentare posielam na 3 krat, pod operou mi vcera totalne padal blog.sk, predtym nikdy... blog.sk a pravda.sk spolupracuju nefunkce, stale tlacim ctrl+R aby som sa dostal k niecomu na blog.sk plnohodnotne...
    publikované: 10.02.2008 14:15:41 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  11. tak tak,
    o tom, aky je blog.sk pomaly a nestabilny by sa dalo piiiiisaaaaaat
    publikované: 10.02.2008 14:17:34 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. ja s tym problem nemam
    bud zmen ISP alebo prehliadac...

    To ze je pomaly posledny cca mesiac vie asi kazdy, otazka je, ze ako chcete aby sa rozvijal, ked im este aj taky smiesny zdroj ako reklamu chcete zrusit.

    Suhlasim s Gru, ak to bude smerovat k zlepseniu, nech tu reklama je. A to, ze nastanu situacie ako ste opisovali vyssie, hold smola, je to dosledok kontexovej reklamy. Chces tu mat ale radsej baner s reklamou na damske vlozky, alebo viagru?
    publikované: 10.02.2008 14:33:52 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. humusak
    a na co tu je potom pravda? to nie je reklama sakra? co z toho ma blog.sk ze ho vlastni pravda? pisal som o tom, vsimlo si to 5 ludi lebo som do nadpisu nedal: sex blog.sk so sme? tu nejde o poondiate adsense ale o blog.sk a jeho majitelov adminov a nas ako celok! ty to uplne znizujes na "zakazanie adsense chudacikom adminom alebo komu"
    valasik.blog.sk kym daco napises na "protiutok"
    publikované: 10.02.2008 14:36:08 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  14. inak
    co je isp? vsvetli mne tupemu blogerovi. preco mam menit zasa prehliadac ked som ho zmenil pred dnom, kvoli tomu ze mi pod operou prestal ist blog.sk? na FF mi "ide" a nie je pomaly posledny mesiac ale posledny rok, od kedy som tu...
    publikované: 10.02.2008 14:37:37 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  15. no nedalo mi a pozrel som sa na blog.sk v IE 6.0 co som roky nepustil...
    nacital sa mi blog.sk celkom rychlo a bez problemov dokonca som sa aj prihlasil, teda fajn..otvoril som si svoj blog a vidim rozpadnuty styl...tabulky poposuvane a podobne... ked je blog rokmi zabehnuty, mal by mat ako tak zvladnute programovanie na tri najpouzivanejsie prehliadace IE OPERA A FF pretoze kazdy ma svoju muchu a dost zasadnu ked si v nom otvorim blog.sk
    publikované: 10.02.2008 14:44:56 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Dnes blog výnimočne funguje
    ja mám dobrého ISP, mám naozaj rýchly net s dobrou odozvou a konektivitou, ale to, že blog.sk v poslednej dobe viac nejde ako ide je fakt. A nezmení sa to, ani keď budete mať pripojenie do SANETu, najlepší a najrýchlejší prehliadač na svete... proste to je chyba na strane blog.sk.
    publikované: 10.02.2008 14:55:07 | autor: shaggy (e-mail, web, autorizovaný)
  17. valašík, odozva a nestabilita blog.sk...
    nie je ani tak vecou používaného prehliadača, ale toho, že často bežia servisné slúžby (preindexovávanie databáz a iné pre činnosť blogu asi nevyhnutné procesy), a tie majú na odozvu a stabilitu blogu dramatický vplyv. prajavuje sa to napríklad aj tým, že v takom čase prakticky nefunguje na titulke pravda.sk aktualizácia linkov na najnovšie články blog.pravda.sk. ak máš to "šťastie", že uverejníš svoj článok práve vtedy, je to z hľadiska návštevnosti skoro to isté, ako keby si ho vôbec neuverejnil.
    a ani pánboh tu nevie, kedy admini aké procesy spúšťajú, nikoho o tom neinformujú, a často to robia v čase, kedy sa najviac publikuje, napríklad medzi 10.00 a 14.00.
    publikované: 10.02.2008 14:56:42 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. wyslúžilec
    j mas pravdu ja uz ale proste hladam mozne chyby vsade asi...a som prisiel na to co je ISP jupi:))
    humusak - no pozri doma mam t-com +,5mbit - blog.sk neslape, vsetko slape, na prenajatom byte mam chello 10mbit - vsetko slape blog.sk neslape, tu nejde o providera...
    publikované: 10.02.2008 15:05:40 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  19. humusak..prečo pak ta reklama je umiestnena pod článkom?..
    prečo nie v prostriedku?..alebo na začiaku?..nač vôbec písať články?..budeme už len strielať názvy pre reklamu?..a okrem iného..nemali sme právo vedieť,že sa to udiať ide,ked nie tak dávno sa poniektorí na umiestnenie reklamy pýtali a bolo im povedané jasne NIE..prečo si potom srať do huby bez toho,aby som sa o tom aspon poradil nejakým mizerným článkom s ostatnými,ktorých sa to týka?..alebo aspon zistil ich názor?..
    publikované: 10.02.2008 15:17:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. zaradom
    1. Valasikovi
    ISP = internet service provider, k pristupnosti ja chodievam na blog v noci, cez den som v praci, takze na to nemam cas a vtedy mi to ide, svojho casu tu kazdy nadaval, ze editor ide iba pod IE, dnes zasa vadi, ze niektore styly pod nim nebezia, neviem neskusal som, ja IE 6.0 uz vyse roka v pocitaci nemam, dinosaury tiez vymreli
    Pravda - osobne si myslim, ze si najprv niekto v pravde nieco vymyslel, ale pravdeodobne to nedomyslel a potom to schyta zasa niekto iny, ale moze to byt aj naopak. Na kazdy pad si ale myslim, ze ako sa tieto ve firmy dohodli, je ich vec. Nejedna sa o vec platenu z nasich dani, ale z ich prostriedkov a je len na nich co budu robit, ako sa dohodli. A pokial viem, vacsina takychto zmluv ma kauzulu o mlcanlivosti, takze ti nikto z nich nepovie ani keby chcel.
    2. Shagy - ja to chapem tak, ze dosledok toho, ze system funguje ako funguje su jeho uz nepostacujuce kapacity. Logicky je tu blogerov viac ako pred rokom, clankov je mozno 2x tolko ako pred rokom a pokial sa neinvestovalo do noveho hardware a je to len status quo s pred roka, niet sa comu cudovat.
    3. wyslúžilec alias hogo (dufam, ze som sa trafil) - odpovedou shagymu som asi odpovedal aj na tvoje konstatovanie + ak by dohoda medzi tymito "majitelmi" fungovala ako by mala, asi by dany stav - co sa tyka funkcnosti systemu - nebol. Takze niekde je chyba. To ze je, je zjavne, ale vyriesim to ja, vyriesis to ty. Mozeme tu protestovat, kricat a pritom ani nevieme, ci niekto situaciu riesi. Mozno ano a my tu na dotycneho (dotycnych) budeme kydat hnoj.
    4. opat valasik - to co som pisal shagymu, plati aj pre teba, skus premyslat, ak nieco bezi a zrazu to bezi obmedzene, asi ten server uz nestiha. Neviem, kolko stoji taky server, na ktorom bezi blog, ale nas firemny (celkom mala firma), stal pred pol rokom nieco okolo 2.000 EUR, takze predpokladam, ze server na taku prevadzku stoji mozno 2x tolko a kludne aj 4x ... a teraz odpoviem dame tym, ze budem rozvijat moju uvahu dalej...
    5. Miss Ellie - myslim si, ze je tam preto, lebo to je miesto, ktore kazdy uvidi, ani vlavo, ani vpravo ani pod komentarom a nik nediva, ale na toto miesto sa pozrie kazdy a nie iba raz, a to znamena logicky, ze to prinesie viac penazi prevadzkovatelovi.

    Kludne sa do mna pustite, za to co tu teraz napisem ale...
    Na jednej strane kritizujete prevadzkovatela za to, ze tu drbe blbe reklamy do clankov, aby si nejako zarobil na prevadzku, mozno aj vyvoj, na druhej strane ich kritizujete za to, ze system zacina upadat. Neprotirecite si? Na jednej strane chcete aktivneho admina (mzda cca 2.000 EUR mesacne), developera (mzda 3.500 EUR mesacne), server na rychlej linke (tu uz cenu neviem), na kvalitnom hardware (ratajte inovaciu min. cca kazde 2 roky), na druhej strane si na to prevadzkovatel nemoze zarobit.

    Kazdy krici, ze ma v blogu reklamu, ale ten blog ma. Nenapadlo vas, ze moze napriklad nastat situacia, ze jedneho dna zadate www.blog.sk alebo link na svoj bog a nic tam nebude?

    Sme dospeli ludia, tak sa nedivajme na veci ako male deti s cierno bielym videnim suvislosti, a zanechajme emocie stranou. Podstatne je, co prinesie buducnost a co nam daju vediet admini.

    Mimochodom vsimol si niekto v editore blogu novu polozku, ktora popri goglackej reklame pribudla tiez - fotoalbumy..?
    publikované: 10.02.2008 20:11:50 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. humusák, trochu si minul podstatu súčasného pozdvižení na blog.sk...
    reklama bola len povestnou kvapkou do pohára.. nikto tu nerebeluje proti reklame, výhrady smerujú k jej umiestneniu a k faktu, že nikto s komunitou nekomunikoval ohľadne tejto zmeny a hľadania rozumného kompromisu...
    výhrady smerujú hlavne k tomu, že blog.sk sa prakticky nerozvíja a že tu nie je skoro žiadna komunikácia medzi blogermi a prevádzkovateľom, že sa neriešia ani chronicky známe problémy, a že ak je bloger s niečím nespokojný, sťažovať sa môže leda na lampárni...
    a jasné, s hogom si sa trafil.
    publikované: 10.02.2008 20:26:10 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. ja sa do teba nemusim pustat...
    dinosaury tiez vymreli... pozorne si citas, diky :-/ mna to urazilo trochu ale ok
    ja som zacal preto lebo nefunguje spolupraca admini pravda blogeri, ziadne emocie, ani neviem preco to tu nejde, tak nech mi to lepsie vysvetlia, stale sa pytam kto je za co zodpovedmy... stojim si za svojimi clankami, stopercentne, nikoho som nenapadal, nevylieval si emocie, snazil som sa pozerat na obe strany, ak si dobre precitas moje clanky, vidis to v nich, chcel som navrhnut zlepsenia, proste sa tu o to zaujimat a nemat to v prdeli... a vobec som nechcel byt zotrety (nemyslim tvoju reakciu) a zahadzany hnojom poprekrucany a podobne, preto sa nebudem vypisovat, kto cche najde vsetko v mojich troch clankoch o Blog.sk
    publikované: 10.02.2008 20:30:41 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  23. odpoved 2
    1. wyslúžilec - konzultuje s tebou majitel potravin zdrazenie chleba? Alebo konzultuje s tebou pozicovna aut fakt, ze vylepi na tvoje auto reklamu? Nie. Je toto ina situacia?
    Neviem, ake problemy myslis? Pokial myslis posledne dva mesiace a obmedzenu funkcionalitu, ako som uz pisal, mozno to uz niekto riesi. Ze ti nik neodpovedal, mozno nemaju cas, lebo pracuju, podstatny je vysledok. Navyse, kto si ty, ze sa s tebou musia bavit, ze ti musia odpovedat. Oni nemusia, oni su prevadzkovatel. Ty si zakaznik. Ber alebo nechaj. Mas slobodny trh. Vadi mi ich pristup, dobre pojdem tam, kde bude pristup, co mi vyhovuje. Dnes existuje milion blogovacich systemov po ceom svete, co su zadarmo. Vyberiem si ten, co mi najviac vyhovuje. Je blog.sk jediny system na svete? Nie. Ja som skusal vsetko mozne, a kombinacia proma pravda - blog.sk, moznost vlastneho layoutu a fakt, ze ma nikto neznamkuje, nevyhadzuje pre to, ze som v clanku ci komentary povedal iny nazor, my plne vyhovuje. Osobne si myslim, ze aktualne technicke problemy budu urcite skor ci neskor poriesene. To my staci. Nepatrim k exhibicionistom, co ked nevidia svoj clanok na uvodke Pravdy, tak nemozu spat. Klamal by som, keby ma promo pravdy nepotesilo, ale zasa pisem hlavne kvoli sebe samemu.

    2. valasik - dinosaurami som myslel IE6 nie teba. Kto je zodpovedny? Kto ti odpisuje, ked sa odkazes na admin, zvycajne niekto, a ten niekto je asi zodpovedny, aspon za komunikaciu s tebou. Pozri sa na paticku a uvidis tam prevadzkovatela. Ja to chapem tak, ze oni su prevadzkovatel a pravda promoter.
    publikované: 10.02.2008 21:03:40 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. humusák...
    :)
    publikované: 10.02.2008 21:23:37 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. no..vieš humusuak..
    v danom stave by to bolo asi prijatelnejšie,ako mám tu publikovať básne,ktoré spolu s touto reklamou strácaju na význame..ved..skús..http://missellie.blog.pravda.sk/detail-..dnes-viem..mala-som...html?a=bd1c2f86b29c14b657778bef81b0dd0b
    fakt nemienim..a takých je nás tu viac..a tak vyvstáva otázka..má ešte zmysel provozovať blog.sk,ked tu nik kvôli danej veci nebude blogovať?....podla mna nema..nemá zmysel prevádzkovať reštiku,ked viem,že tam nik nepride,kvôli nevkusnemu zariadeniu..to je skôr prijatelnejšie to zariadenie zmeniť..

    poviem ti rovno..som ochotna skôr zaplatiť,ako znášať túto reklamu..ale..to tiež len dovtedy,kým sa nenájde priestor inde..a ten ttu už jeden z nás ponúkol..

    a okrem iného..prečo do piatku boli reklamy TABU a zrazu sú tu..a oficiálne..a čo ja,ako bloger,za to mám,že šírim túto reklamu?..

    a neodpovedal si mi na otázku..už ked si taký "precízny"..prečo na koniec?..prečo nie na začiatok..alebo do prostriedku?..môžme sa pokúsiť zakomponovať to do textu..nebolo by to pre adminov super?..možno by nahrabali viac prachov..a možno by aj nabrali odvahu napísať tu po dvoch dňoch aspon jeden debilny článok,nech vieme,že tu aspon raz za dva dni nazru..lebo..ja mam pocit,že vôbec..

    nazeraju asi inde..internet banking je dnes asi lukrativnejšie čítanie..)))
    publikované: 10.02.2008 21:30:37 | autor: MissEllie (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. sakra..je to kus rozhádzané..ale..pochopíš..ak chceš..
    ak nie,tak niet o čom..))
    publikované: 10.02.2008 21:32:45 | autor: MissEllie (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. pozor humusak
    opatovne mas jedno zle zakladne vychodiko (opatovne ako podaktori ini)

    uvedomujes si, aky prinos ma blog a traffic na nom pre sungularity aj pre pravdu? pozor, ten vztah nie je jednostranny a asymetricky, - je to obsah blogov, ktory taha citatelov a klikacov, nie blog sam o sebe - takze za robotu, ktori takto blogeri robia sa inde copywriterom tazko plati .. je to obojstranne vyhodny vztah. aj bez reklam.

    blogeri vnimaju ako zabavku to, bez coho sa ziaden blog nezaobide. content. bez contentu ziaden projekt. bez blogerov ziaden blog. ak sa (ne) komunikuje s blogermi tak, ako sa (ne) komunikuje - s minimalnou slusnostou dat vopred vediet, prediskutovat, su len za onuce.

    a k umiestneniu reklamy - ze inde, vratane sme, neprekaza, ze je na boku. ze sa ani nenavrhlo kam ju umiestnit ci oddelit a na templatoch s bielym pozadim vyzera takmer ako sucast textu - to je problem. ako nekorektne vnimam, ze sa nikomu neracilo aspon diskusiu zacat - ale tu je to vcelku standard

    takze od blogerov sa chce, aby zvysovali traffic, v podstate marketovali stranku a na oplatku ziskaju lento, co kdekolvek inde? ak ma pravda, singularity, ktokolvek v umysle si blogerov udrzat a motivovat novych, toto rozhodne nie je cesta ..
    publikované: 10.02.2008 21:40:42 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. bv
    podpisujem sa pod jej text v plnom rozsahu!
    publikované: 10.02.2008 21:46:53 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  29. a co sa tyka vztahu pravda vs singularity
    ak ma moj "zdroj" pravdu, potom do technickej stranky pravda nevie nijak zasiahnut a nema k nej ziaden pristup ..
    publikované: 10.02.2008 21:50:20 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. odpovede 3
    1. MissEllie - ja to vnimam takto, reklamy boli tabu pre blogerov, nie pre admina. To, ze admin zakazal reklamy, ako to vnimam ja, bola predzvest toho, ze tu reklamy system nasadit planuje sam. Ja som iba cakal, ze kedy to bude a cudujem sa, ze to neprislo 1.1. rovnako ako minuly rok svadba s Pravdou.
    K umiestneniu.
    Este raz poviem, preco to tam je ako je. Na dane miesto sa pozrie kazdy, takze efektivita tej reklamy je tam najvyssia a teda aj ludia budu viac klikat a prevadzkovatel bude mat viac penazi. Ak ta to nenapadlo, prepac ale je to celkom logicke. Daju to inde, bude to menej vidiet, menej sa bude klikat a penazi bude tiez pomenej. Money is money and business is business.

    2. BV. "uvedomujes si, aky prinos ma blog a traffic na nom pre sungularity aj pre pravdu? pozor, ten vztah nie je jednostranny a asymetricky, - je to obsah blogov, ktory taha citatelov a klikacov, nie blog sam o sebe - takze za robotu, ktori takto blogeri robia sa inde copywriterom tazko plati .. je to obojstranne vyhodny vztah"

    Je to vec uhla pohladu, z pohladu Pravdy je to zasa o tom, ze ti robia na uvodke promo na tvoj clanok a takto ti prinasaju viac citatelov. Vies kolko sa za to plati? Je to synergicky efekt, ale v konecnom dosledku je to symbioza, kazdemu stupa navstevnost. Navyse oni nepublikuju tvoje clanky nikde, len sa na ne odkazuju, takze si zrus tvar linku na svoje stranky nieco.blog.pravda.sk na nieco.blog.sk a pravda ta linkovat nebude. Akurat ktosi zarobi na reklame co mas v blogu. Kto, to je neviem. Mozno obaja, mozno len Singularity, ja im do kotlika nevidim. Jednoduchy test. Napis clanok na jednom url so sexualnym titulkom a potom druhy, ked si ho vypnes a uvidis navstevnost. Aj ked neviem, ako to funguje, ak sa uz raz pravde zapredas.

    "akze od blogerov sa chce, aby zvysovali traffic, v podstate marketovali stranku a na oplatku ziskaju lento, co kdekolvek inde"

    Kde beries istotu, ze blogeri zvysuju trafic pravde, co ked je to pravda, vdaka ktorej mas taku navstevnost? Preco tu najviac kricia prave ty, ktory su casto aj vdaka "titulkom" v top 10 prispevkov a 5 najcitanejsich. Lebo prave vdaka tymto titulkom na ich blog prichadzaju ludia z pravdy. Ich vykriky ohladom obmedzenej funkcnosti systemu chapem. To ze im vadi reklama, my pripada len ako keby im este niekto prikuril, oni sa na to hnevaju a pritom sedia v ladovej vode.
    Napis titulok nieco so sexom, ci masturbaciou a hned mas zarucene 1000 ludi na blogu. A skus porozmyslat ako ta ti ludia obiavia? Urcite to nie su tvoji pravidelni navstevnici, ale prave ludia, ktori k tebe chodia vdaka promu na pravde.

    Na zaver. Pozrite si vsetky vase diskusie na temu reklamy. Kolko ludi sa zapaja do tejto diskusie. Zvycajne stale ty isti, 5 ci 10 ludi, nikto viac. Pozrite sa kolko clankov dnes vyslo. A kto z publikujucich sa ozval. Takmer nikto. Je mi luto, ze sa tu admini nevyjadrili, ale na druhej strane, maju na to pravo.

    A uz dost bolo pisania, idem sa pozriet na tie albumy a idem spat, rano musim vstavat do prace. Pekny vecer, uvidime co prinesie pondelok k tejto teme.
    publikované: 10.02.2008 22:30:32 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. humusak
    so vsetkou uctou, opat trochu argumentacne mimo ..

    mne sex priniesol aj vyse 10 000 - ale nie vdaka pravde, vdaka systemu vybrali.sme. pravda ma tak umiestneny odkaz na blogy, ze sex nalaka standardne okolo 2 - 3000 citatelov za tyzden - co je cca tretina mojich pravidelnych citatelov v rovnakej dobe. ale to nie je pointa. samozrejme, ze bez pravdy by bol traffic nizsi. velmi smelo si vsak dovolim povedat, ze aj na blogspote so sekundarnym blogom mam okolo 120 na den/clanok, co mam tu od doby. v akej som sa rozhodla davat nazvy vagne a neurcite. ergo ani prinos pravdy nie je taky, aky mal byt, raz by som chcela vidiet ich klikmapu - dole az tak vela ludi z jej kazdodennych navstevnikov, trufam si povedat, nescrolluje.

    takze velmi jednoducho.

    navstevnost neexistuje bez ludi - nazvime ich klikaci, ak uz to nemaju byt citatelia. ti klukaju na titulku. ak sa maju zdrzat a navstivit dalsie clanky, musi ich zaujat obsah. ak sa ma zvysit pocet navstev, vstupne cislo primarnych navstevnikov - klikacov plus vhodne klucove slova blog/clanok posuvaju v search enginoch. s titulkom sa daju nalakat ludia - ale aj naľakať, cim je nizsia korelacia medzi klikol som na titulku, nenasiel som obsah, tym je vacsia pravdepodobnost ze navratnost takychto citatelov klesne. OBSAH je dolezity. komunita okolo kazdeho blou je dolezita. blogeri su doleziti.

    ak nie je blog, ak nie je obsah, nie je navstevnost. ak nas nezaujimaju poskytovatelia obsahu, odidu. alebo ostanu. ak odidu, nebudu motivovani pisat dost casto, alebo pisat dost kvalitne, odide, resp.klesne traffic. nebude nic alebo bude podstatne menej nez moze byt.

    kde stoja blogeri podla viditelneho spravania singularity? nizko. jedina konformna odpoved je dali sme vam blog, budte radi. ja sa pytam, co este? a velmi skromne by mi stacila korektna komunikacia a zvysovanie pohodlia. pretoze co sa konkurencnych vyhod blog.sk tyka v porovnani s inymi systemami, az taka slava to nie je.

    co ti najviac unika je, ze aj bez adsens ma singularity reklamu jak delo. a ja ten napad chvalim, skvely tah. kazdy kto vstupi na hlavnu stranku vidi ich reklamovane produkty aj znacku. ja som robila pre isty web content dva roky - za takuto moznost by kopa ludi vrazdila. ale aj dobry napad sa moze zvrhnut. blog.sk ako vykladna skrina singularity (aj pravdy) ma coraz horsiu povest. dovodov je iks a vo vacsine z clankov su nacrtnute.

    co sa pravdy tyka, v podstate je reklama na liste a odkazy na stranky to jedine, co jej "fuzia" priniesla. nezasahuje a nevie zasiahnut evidentne do systemu, ma tu listu a spojenim riskovala znacku - ze si to prekakala a nevedela s tym disponovat je ina vec. ze zacina byt blog skor v neprospech jej image je zas dalsia vec.

    co sa tyka toho, preco sa ozyvaju ti, ktori su v top 10 - a nikto iny. vyvodzovat z toho zname kto mlci, ten svedci, je smiesne. ad jedna je vikend. ad dva maju dalsi pocit, ze povedane bolo a netreba nosit drevo do lesa. ad tri dalsi vyslovili suhlas inymi prostriedkami. ad styro - je tu skupina, ktorej sucasny stav vyhovuje - verbaliyovali ste sa cca 3. a dalsia, ktorej to je fuk - ak ma byt relevantny ten, kto prinesie jeden clanok za stvrt roka alebo 30 clankov do mesiaca s fotkami beyonce, beriem. v tu chvilu je pre mna zas blog.sk irelevantny - je mi jasne, kam chce smerovat, zatial to vsak neviem. niekto mi to nepovedal.

    a este raz a jednoducho - kazdy tvorca obsahu naviac, kazda sprava naviac, kazda menena sprava naviac, kazdy link naviac zvysuje traffic blogu a pravde, nie naopak. ak nie je sprava, nemeni sa sprava, nie su novi, dalsi navstevnici. veeelmi jednoduche.

    AD TVOJ PERCEPCNY PROBLEM S REKLAMOU POSLEDNY RAZ ACAPS LOCKOM - vacsine tych, ktori vyjadruju nesuhlas, neprekaza reklama a priori. prekaza SPOSOB, akym sa tu vyskytla, prekaza jej UMIESTNENIE na blogu a PREKAZA obidenie blogerov z komunikacnej stranky.

    blog je o citateloch a citatelia su o blogoch. system je vzdy zastupitelny. ak sa ozyvam ja, je to preto, ze mam skor zaujem vyriesit a diskutovat situaciu tu, pretoze som verna znacke a blog.sk mam rada. nelipnem vsak na nom tak, aby som nevedela odist - preto cakam na to, ci mi niekto povie, preco ostat, resp. preco neodchadzat.
    publikované: 10.02.2008 23:32:57 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. bv, napísala si to zrozumiteľne...
    pre tých, ktorí chcú rozumieť.. no ak sa niekto pohybuje po mimobežke, môžeš mu to aj vyspievať, nepomôže to...
    vďaka, že si si dala tú námahu :).
    publikované: 10.02.2008 23:46:47 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. strucna reakcia
    Ok, cely cas tu pises hypoteticky o prinose blog pre Singularity a pre Pravdu, realne cisla vedia iba oni a nemyslim si, ze asi budu vysoke, kedze zjavne neinvestuju cas i peniaze do systemu, podla tvojich predstav. Takze hladaju ine riesenia, co je pochopitelne.

    Ak si vezmem svoje clanky, mam nastevnost cca 200 - 300 ludi, ak trafim titulok tak cez 1000, co znamena jedno, ze ti ludia idu ku mne z Pravdy. Inde promo nemam. To, ze ich nemam tolko ako ty, je zjavne v tom, ze blog nie je miestom, kde travim vacsinu casu, aj ked dnes (nedela) to uz asi prehanam.

    Moja skusenost je taka, ze ak nieco funguje, vacsina tych co je spokojna sa k tomu vobec nevyjadruje. Ak nieco nefunguje urcite sa mnohi ozvu. Tych 10 ludi vytvara akurat zdanie davu, a nenechaj sa tym mylit. Argument, ze oni s nami suhlasia, preto sa nevyjadruju je nelogicky a nepodlozeny. Logicke mi pripada, ze ak mi niekto pohorsi, tak sa postazujem.
    Vysledok je ten, ze je to iba pocit, ktory mas ty a mozno zopar ludi, ktori tu od rana na adminov vykrikuju. Faktom je, ze okrem Vas co ste publikovali dopoludnia, sa popoludni nik viac neozval. A to pritom vyslo viac clankov ako dopoludnia.

    Uvedom si jednu zakladnu vec, mozu tu chodit miliony ludi, pokial ich spravcovia nespenazia, su asi dusevne chori. Za prelinkovanie si chlieb nekupis. Za peniaze ano. Za prelinkovanie nikoho nezaplatis ani ti nik nepreda server. Nestavaj na linkovani. Rovnako ako na banneroch. Tie im mozno prinesu ludi, ale ci im prinesu aj peniaze..? Kolko blogerov poznas, co sa sobasilo? Ja ziadneho, teda podla mojej skusenosti, nik z mojho okolia na baner neklikol. A to im ma este nejako priniest peniaze :)

    A nakoniec. Blog.sk nie je system plateny z dani, je to komercny system, ktory vlastni nejaka firma, alebo firmy, alebo kto vie ako to je. Ak sa oni rozhodnu bez tvojho vedomia cosi robit, tak to mozu. Je to ich system, nie tvoj. Pozri si pozorne pravidla, s ktorymi si suhlasila, hlavne to 10. Je to ich system, ich pocitace, a tvoje su iba data, za ktorych zivotnost podla pravidiel nik nenesie zodpovednost.
    Ak by si chcela sama prevadzkovat taky system, aspon co som zistoval, napr. na spominanom tu niekym worpresse, vyjde ta to na cca 2000 SK rocne (ak chces mat garanciu a vlastnu domenu) + niekomu zaplatis, aby ti to nakonfiguroval (min. 5000 SK, pokial nemas priatela webdevelopera). Tu to mas zadarmo, resp. aktualne za reklamu v blogu. Teraz si mozes vybrat. Alebo mas ine systemy zadarmo, kam sa mozes premigrovat. Mozes si vybrat.
    Ja osobne platit nechcem, lebo tu mam kamaratov, s ktorymi nechcem stratit kontakt.
    Osobne som ziaden problem s adminom nemal, lebo som ho zatial nepotreboval. Ale ked som sa dival s akymi hovadinami ho ludia otravuju, tak sa mu alebo im ani necudujem. Vid Valasik a jeho datumovi amaterizmus. Je tu rok a nevie este ako funguju datumy. Niekomu sa zasa nepacia dlhe linky v komentaroch, co presahuju okraje. A podobne somariny. Niekomu vadia komentare, inemu toto, dalsiemu hento. 1000 ludi, tisic chuti sa vravi a kazdemu nemozes vyhoviet. Ja keby som bol adminom, tak sedim uz v blazinci. Ozaj, co ked uz z vas ozaj sedi...?
    publikované: 11.02.2008 00:23:25 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. humusak. datumovy primitivizmus. diky...
    prvy krat som pozuzil datumovy primitivizmus, ano mal som s tym problem pretoze pre mna "publikovany" znamenalo: vycapeny na blog a datum som chapal ako nieco naviac, ospravedlnujem sa ze touto a este jednou vaznejsou vecou som adminov pocas mojho rocneho pobytu na blog.sk otravoval. nie si trochu arogantny a zakerny? vyhadzovat tu toto na oci? mal som dve poziadavky na adminov za rok, prepacte mi vsetci!!!
    na to ze prelievas debatu do niecoho ineho nereagujem, stale si stojim za troma clankami na valasik.blog.sk. ked si ich priemerne inteligentny jedinec precita zisti, ze debatu presuvas do inych dimenzii a nam blogerom ide o inu podstatu, nie teda tu, co si vymyslas ty vo svojich komentoch a vysvetlujes "preco to preco ono". cital si si moje clanky? ano? napis mi tam aby bol jasna reakcia na napisane, pretoze takto je z toho pretahovacka v neprehladnej diskusii kde sa STRACA POINTA!!!
    .
    Myslim si, ze sme svoje poziadavky povedali slusnou a rozumnou formou, ti ktori sme chceli, tych par co vnimas ty. Preto by bolo na mieste aj slusnou formou odpovedat. Precitaj si pekne clanky ktore sa temy tykaju - ziadne osobne invektivy, napadania, trochu zlahcenie a odreagovanie, ale zaroven seriozne clanky. Neposuvajme to do roviny: "...kazdemu nemozes vyhoviet. Ja keby som bol adminom, tak sedim uz v blazinci. Ozaj, co ked uz z vas ozaj sedi...?" akoze kazdemu nemozes vyhoviet? nechapem. mozno mam primitivizmus datumovy, ale chapem par jasne napisanych clankov na bratislavitae, missellie, doko, valasik, a pod.blog.sk. pripadas mi ze mudrujes, ale nevies o com, lebo tvoj posledny odstavec "osobne som ziadny problem s adminom nemal..." je totalne od veci. a nenazyvaj vsetky problemy hovadinami, to robia len ignoranti a arogantny jedinci a ja som v tom, ze mam v debate slusneho inteligenta. bye este raz valasik.blog.sk bratislavitae.blog.sk doko.blog.sk sakris, aby sa neomielalo to iste pre tych co NECHCU pochopit :-P
    publikované: 11.02.2008 00:50:14 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  35. ...amaterizmus...
    klep preklep, ale ostatok sedi ako rit na serbel
    publikované: 11.02.2008 00:56:32 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  36. humusak
    vychadza z predpokladu, ze blogeri su nepodstatni. ja zo zjavneho opaku. peniaze a klientov nenesie smiesna adsens reklama, ale dobre urobeny projekt. to by si sa v podobnej oblasti musel aj pohybovat, nielen obcas cosi napisat kamaratom.

    zvysok vynecham. mam dojem, ze tvoja percepcia aj caps lockovych pismen nie je valna.

    co sa tyka detailu cisiel - ak by nebolo dost navstev, adsens nema ziaden zmysel. ak je navstev dost a ma ich byt viac, je v zaujme prevadzkovatela blog skvalitnovat. co ti unika, dispercepcny brachu?

    a dobru noc vsetkym, aj skripta som popri vas napisala :p
    publikované: 11.02.2008 01:13:06 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. odpovede 4
    1. valasik - mal si dve pozadavky, na prvu ti admin odpovedal, druhu si tu nespomenu, takze neviem ci na nu reagoval. Ale vykrikujes tu o tom, ze ta admini nepocuvaju. Zamysli sa nad tymto faktom.
    To, ze som bol mozno "agresivny v polednom komentary" ma za nasledok to, ze neustale tu omielate dookola to iste. Ziaden argument opozicie nedokazete prijat, vy musite vyhrat.
    Kolko ludi napisalo clanok o tom, ze mu nieco vadi. Vymenoval si ich je ich 5. Viac ako dalsich 20 ludi medzi tym odpublikovalo clanok a nic. Myslis si, ze reprezentujete blogerov, ale nie je tomu tak. Ste samozvanci. Ja osobne nesuhlasim s tym, aby ma ktokolvek z vas zastupoval. Na druhej strane, ako chcete komunikovat s adminami? Ak Vas budu chciet ignorovat, lebo sa tak rozhodli, tak vas budu ignorovat.
    Ohladom itelignecie by som pomlcal, nebudem sa tejto teme venovat, nemam chut na osobne prestrelky, ktore sa kamsi zvrtnu.

    2. bv - ja som nikde nepovedal, ze blogeri su nepodstatni, ak ano ukaz mi kde. Tvrdim len, ze pravda priniesla mnohym promo a ze tvoj pohlad je jednostranny - len. A pokial by si ma citala pozorne, tak by si si precitala to, ze ja beriem ich prijem z reklamy, prave za start toho, ze sa to tu v mnohych ohladoch zlepsi. Lebo asi iny prijem z blogu doposial obe strany nemali.
    publikované: 11.02.2008 10:59:49 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. humusak reakciu si najdes na mojom blogu v clanku kde si sa v titulke nasiel
    pretahujeme sa nezmyselne takto.
    publikované: 11.02.2008 11:45:33 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  39. kurna humusak..napíšem to inak..)))
    maliar dostane ponuku k výstave..bezplatne..je jasne,že výstavna sien sa tým zviditelni..vie to..tak sa z toho teší..maliar sa zviditelní..možno aj niečo pridá..a tak sa teší..pridá sa do toho nejaký velký koncern..povie..ok..maliar pritiahne spústu ludí..isto..dáme tam medzi obrazy dobre viditelnu našu reklamu a vy(výstavná sieň) za to dostanete prachy..a teraz,milý humusák..otázka pre teba..: si maliar..čo urobiš?..

    1. budeš sa dalej tešiť?
    2. budeš cítiť nevôlu a ozveš sa?
    3. alebo sa na to všetko vykašleš?..bude ti jedno, ako sa nakladá s tvojou pracou?..

    a teraz ešte skus prihliadnuť na to,že v tej výstavnej sieni vystavuješ už nejaký ten čas..máš celkom slušnú návštevnost..a návštevníci sa stále vracaju..čo naznačuje oblúbenosť..

    je v celom tom príbehu maliar nepodstatný?..
    publikované: 11.02.2008 12:27:26 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014