gru

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Majú zmysel články typu: píšem, aby bolo niečo napísané?

Chcem poznať hlavne Váš názor....a samozrejme vyjadrujem ten svoj;-)

Takže presne ako nadpis tohto článku napovedá, má to zmysel? Písať niečo len pre to, aby bolo napísané? Síce uznávam, že spontánne vznikajú aj veľké názory a zaujímavé texty, ktoré sa oplatí prečítať, ale... Na druhej strane, ak si kliknem na blog.sk a prezerám nové články, tak tie, ktoré sú tohto typu zvyčajne ani nedočítam. Určite ste sa s tým, už stretli, a síce: "píšem, len aby niečo bolo nápísané" alebo "píšem o ničom, nič ma nenapadá" a podobne. Myslím si, že ak má článok čitateľa upútať, tak by mal mať nejakú myšlienku, niečo, čo by čitateľovi po dočítaní dalo, no ako by som to povedal, dobrý pocit z prečítania. Dobrý článok by mal mať pointu. Preto si myslím, že pred publikovaním článku by bolo dobré si ho najprv nejako dopredu pripraviť, prípadne získať nejaké materiály, podklady, obrázky, informácie a podobne. Osobitnou kapitolou sú však úvahy, kde každý píše to, čo ho napadne. A to býva naozaj zaujímavé, myslím tým konkrétne vyjadrenie pocitov. Snáď v budúcnosti aj ja napíšem nejakú úvahu:) Teda podľa toho, čo tu píšem, by mal aj tento článok stáť za veľa a mal som ho mal dopredu pripravený. Nemal som, ale do budúcnosti to tak budem robiť. Pekne si všetko pripravím a teším sa na 1000 návštev za deň;-) A ak sa Vám bude chcieť ťukať po klávesnici, tak mi napíšte Váš názor a môžme diskutovať:o)


Z každého rožku trošku | stály odkaz

Komentáre

  1. ?
    Aj ja Ti píšem, aby bolo napísané?...
    Má to základ opretý o hlavu, rozvíjaj to ďalej
    publikované: 17.05.2007 20:30:47 | autor: rubor (e-mail, web, autorizovaný)
  2. noo
    súhlasím nemám rád také články .. daná osoba bude mať aj tak vyššiu návštevnosť na chvíľu ale lepšie je menej článkou s hlavou a petou takže tak ..
    publikované: 17.05.2007 20:45:46 | autor: piho (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. mas pravdu
    uplnu, ako vcera to sex, sex, sex...si cital?
    publikované: 17.05.2007 21:00:24 | autor: piho je teply (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. tak zvacsa su to zvasty...
    ale treba rozlisovat... napriklad ja pisem clanok ked ma to napasdne..ale najprv si v hlave rozmyslim co a ako... to trva aj par dni...proste len rozmyslam a potom to hodim za5 minut na blog...a potom z togho vzznika co z toho vznika...:))
    publikované: 17.05.2007 21:11:44 | autor: valasik (e-mail, web, autorizovaný)
  5. fiha, dakujem
    to som necakal, ze tento clanok bude mat taku odozvu, vidim,ze zdielame spolocne nazory:-) s tou navstevnostou uplne suhlasim, na chvilu bude vyssia, ale nabuduce si citatel rozmysli, ci pride na ten blog....ano, dnes, ked som videl, ze zasa najcitanejsie je o sexe....opat o nicom, autor blogu si chcel zvysit navstevnost, podarilo sa.......ano suhlasim, treba rozlisovat a ja sa snazim rozlisit, ci je to clanok "len tak" alebo si autor dal zalezat...diky za komentare;)
    publikované: 17.05.2007 21:33:00 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. autor spominaneho blogu
    ma podla mojej skromnej mienky od bohapusteho zvysovania navstevnosti daleko
    publikované: 17.05.2007 22:31:17 | autor: bratislavitae (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. bratislavitae
    no, ale ved aj sam to v tom clanku uviedol, ze chce skusit, ci sa mu tym zvysi navstevnost....nehorovim, ostatne jeho clanky som necital, takze neviem, o com zvycajne pise, ale podla mna bol konkretne tento clanok zamerany na to
    publikované: 18.05.2007 06:36:24 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. suhlasim s BV
    islo skor o "test"? ako o zvysenie navstevnosti.
    publikované: 18.05.2007 08:20:56 | autor: camelle (e-mail, web, autorizovaný)
  9. *bez otaznika
    publikované: 18.05.2007 08:21:05 | autor: camelle (e-mail, web, autorizovaný)
  10. len píšem,aby
    som niečo napísal :)
    publikované: 18.05.2007 08:26:42 | autor: teide (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. camelle
    Ak to bol test, bol to test zbytočný: jednak preto, že taký test tu už neraz prebehol, a potom hlavne preto, že testoval čosi, čo je absolútne očividné.
    Stačí hocikedy pozrieť na TOP 5 a je jasné, že kľúčové slovo "sex" a jeho odvodeniny a vulgarizmy rôzneho druhu v najnavštevovanejších článkoch jasne dominujú.
    Na blog.sk je skupina autorov-špecialistov, ktorí takéto slová veľmi zdatne "vyťažujú".
    Prečo, o tom sa mi ani nechce špekulovať.
    publikované: 18.05.2007 08:29:59 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. nuž
    teória mémov sa potvrdzuje...
    publikované: 18.05.2007 09:18:02 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  13. dionea, nenapíšeš, prosím, pre menej znalých viac?
    Vopred ďakujem :o).
    publikované: 18.05.2007 09:27:31 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Sex,sex,sex
    Hlavnym cielom pri pisani spominaneho clanku nebolo zvysenie navstevnosti a ani testovanie. Hlavnym cielom bolo napisat clanok s urcitou myslienkou (a ano, zvysila sa navstevnost a clanok mi zaroven posluzil aj ako test). Pokial tam ziadnu myslienku nevidite, je to znakom toho, ze sa zrejme niekde stala chyba. Bud u mna, ako autora alebo u vas ako citatelov. Ale to uz posudte sami.
    publikované: 18.05.2007 10:50:08 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  15. dockali sme sa
    aj vyjadrenia autora, kedze sa tu rozprudila zaujimava diskusia....cincinnatus-c , len aby bolo jasne, tento moj clanok nie je o tebe a tvojom clanku sex,sex,sex, bol to skor myslene vseobecne, oki?:_) takze na nikoho konkretneho som to nemieril..ale ak sa mozem spytat, ak si nechcel zvysit navstevnost, tak preco ten nadpis? diky;)
    publikované: 18.05.2007 13:04:16 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. nadpis
    nadpis bol taky z dvoch dovodov:1. bol uzko prepojeny s obsahom clanku 2. ako som uz pisal niekde inde, chcel som si otestovat nakolko sex v nadpise ovplyvnuje navstevnost clanku
    publikované: 18.05.2007 13:51:24 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  17. presne tak
    ako pises, nadpis velmi ovplyvnuje navstevnost clanku. takze predsa som mal pravdu, chcel si si trochu odestovat citatelov:)
    publikované: 18.05.2007 13:59:17 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. clanok
    mas pravdu v tom, ze som si chcel AJ otestovat citatelov. ale este raz:pisal som to ako plnohodnotny clanok, ktory ma svoj zmysel a ten nie je o tom, aby si nan kliklo co najviac ludi
    publikované: 18.05.2007 14:05:29 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  19. jasne, pohodicka
    ja som ani nehovoril, ze si to pisal len preto.... v dalsom mojom clanku to uvediem na pravu mieru, oki?:)
    publikované: 18.05.2007 14:19:29 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. :)
    To je v poriadku, ja som len chcel objasnit ako to bolo s tym mojim clankom. Mimochodom vcera som chcel napisat clanok s rovnakou temou ako si napisal ty. Takze si ma predbehol. Skus to mozno este nejako rozviest. Moj nazor je ten, ze tu na blog.sk vznika strasne vela zbytocnych textov.
    publikované: 18.05.2007 14:26:18 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  21. ano, pokracujem
    skusim to dalej rozvíjat, uz som si tak nahrubo napisal clanok s touto temou cislo II., a ako som slubil, na zaciatku clanku to uvediem na pravu mieru:) ano, je tu strasne vela zbytocnych clankov, takze skusim to este nejako okresat a dnes vecer to uverejnim....ale aj tak si myslim, ze ako napad, otestovat citatelov to bolo dobre;)
    publikované: 18.05.2007 14:32:05 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. gru+cincinnatus
    Zbytočné texty na blog.sk? Vari tu len nevzníká zárodok komisie pre posudzovanie užitočnosti textov?
    Tuším práve robíte prvý krok k (auto)cenzúre na blog.sk.
    Hm, zdá sa mi, že také dačo na blog.sk ešte nebolo.
    Len aby ste vykročili tou správnou nohou :o).
    publikované: 18.05.2007 14:44:48 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. AD:Racan
    ja len tvrdim, ze tu vznika vela zbytocnych textov.Mas pocit ze z tejto vety vyplyva, ze chcem niekoho cenzurovat?
    publikované: 18.05.2007 14:57:38 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  24. cincinnatus
    Z tej vety ešte nevyplýva nič, len sa ňou potenciálne niečo začína.
    S tvojím tvrdením sa možno dá aj súhlasiť, jeho pravdivosť si dokonca doložil napísaním prinajmenšom jedného zbytočného článku.
    Článku, ktorý testoval dávno otestované, zisťoval dávno zstené a objavoval dávno objavené.
    Jediným jeho praktickým výsledkom je, že na vrchole TOP 5 bude týždeň svietiť onen pokleslý názov a v náhodných návštevníkoch blog.sk bude len utvrdzovať dojem, že sa tu píšu práve a len také pi.oviny...
    publikované: 18.05.2007 15:04:23 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Ad:Racan
    K tomu clanku som sa uz niekolkokrat vyjadril - pozri napr. vyssie v diskusii a zda sa mi to dostatocne zrozumitelne. Ale ak mas na to iny nazor, tak v poriadku. A k tomu, ze ta veta nieco zacina...tak to mi pripada trochu komicke. Ale ak to hovoris ty - skusim si precitat nieco o inkvizicii, aby som vedel co to mam vlastne robit.
    publikované: 18.05.2007 15:58:42 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  26. cincinnatus
    Tvoje vyjadrenia vyššie v diskusii (čítal som) sú jedna vec, praktický výsledok tvojho testu druhá. A práve k tej druhej som sa vyjadril.
    Ničmenej, každý má možnosť a právo napísať článok, aký chce a na aký má, či sa niekomu zdá užitočný alebo nie, dobrý či slabý.
    Najlepší spôsob "boja" proti "zbytočným" a/alebo "slabým" článkom je písať články užitočné a dobré.
    A túto možnosť má každý jeden bloger vo svojich rukách.
    publikované: 18.05.2007 16:16:54 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Ad:Racan
    "Ničmenej, každý má možnosť a právo napísať článok, aký chce a na aký má..." "Najlepší spôsob "boja" proti "zbytočným" a/alebo "slabým" článkom je písať články užitočné a dobré.
    A túto možnosť má každý jeden bloger vo svojich rukách."

    s tym suhlasim
    publikované: 18.05.2007 16:22:42 | autor: cincinnatus-c (e-mail, web, autorizovaný)
  28. :o))
    publikované: 18.05.2007 16:25:57 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Račan
    presne tak, treba písať veľa dobrých a užitočných článkov...a komisia alebo cenzúra sa (zatiaľ) nekoná;)
    publikované: 18.05.2007 20:26:01 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. gru, ale mi odľahlo! :o)
    publikované: 18.05.2007 20:33:10 | autor: Račan (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Račan
    no, ale ak by si velmi chcel tu komisiu, mozme nieco vymysliet :D
    publikované: 18.05.2007 21:33:49 | autor: gru (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014